Ο μεσαίωνας της σαρία στην Θράκη: Έκθετη η χώρα μας για την αποδοχή του ισλαμικού νόμου
Κυριακή, 22 Μαρτίου 2015
Η μόνη χώρα στην Ευρώπη που αποδέχεται τον ιερό νόμο του Ισλάμ, η Ελλάδα, διασύρεται στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων.
Η 65χρονη Σατιτζέχ Μόλα Σάλι από την Κομοτηνή, μια πιστή μουσουλμάνα, είναι η πρώτη
Ευρωπαία πολίτης που προσφεύγει στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων εναντίον της Σαρία, του άγραφου Ιερού Νόμου του Ισλάμ, που ισχύει μόνο στην Θράκη.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του News247, "όταν ο άντρας της πέθανε, το 2008, οι συγγενείς του προσέφυγαν στο τοπικό τους Ιεροδικείο και πέτυχαν, με μια απόφαση του μουφτή, να πάρουν μέρος της κληρονομιάς που της είχε αφήσει ο σύζυγός της. Αυτό δεν συνέβη σε μια μουσουλμανική χώρα, αλλά στην Ελλάδα, το μοναδικό ευρωπαϊκό κράτος στο οποίο εφαρμόζεται για τους πολίτες της ο Ιερός Νόμος του Ισλάμ και όπου λειτουργούν Ιεροδικεία. Όταν η γυναίκα προσέφυγε στον Άρειο Πάγο, το ανώτατο δικαστήριο επιβεβαίωσε (με μια απόφαση του 2013) ότι η Σαρία υπερισχύει της ελληνικής νομοθεσίας σε ένα τέτοιο ζήτημα!"
Έτσι το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων καλείται να κρίνει για πρώτη φορά έναν αναχρονισμό, που πολλές φορές έχει επισημανθεί από νομικούς και άλλους κύκλους της Ελλάδας, χωρίς, ωστόσο, να έχει ανατραπεί. Το σπουδαιότερο ζήτημα που επισημαίνουν οι νομικοί είναι ότι η εφαρμογή της Σαρία μεταφράζεται σε αποφάσεις που καταπατούν στοιχειώδη ανθρώπινα δικαιώματα, σε βάρος των γυναικών και των ανηλίκων.
Ο ισλαμικός ιερός νόμος, η σαρία, ζει και βασιλεύει στην Ελλάδα, ενώ στην Τουρκία έχει καταργηθεί από το 1926. Έτσι, οι γυναίκες της μειονότητας συνεχίζουν να υφίστανται στη Θράκη ένα θεσμικό καθεστώς που συστηματικά παραβιάζει θεμελιώδη ανθρώπινα δικαιώματα.
Στην Ελλάδα του 21ου αιώνα, στην πολύπαθη Θράκη μας, ισχύει ακόμη ο ιερός ισλαμικός νόμος (σαρία), και μάλιστα σε μία από τις πλέον αναχρονιστικές εκδοχές του. Το μερίδιο της ευθύνης που αναλογεί στην ελληνική πολιτεία είναι τεράστιο! Η Θράκη είναι η μοναδική περιοχή στην Ευρώπη, όπου όχι μόνο εφαρμόζεται η σαρία, αλλά υπερισχύει του εθνικού δικαίου σε θέματα όπως οι γάμοι μεταξύ ανηλίκων, η αυτόματη ανάθεση της επιμέλειας των τέκνων στον πατέρα σε περίπτωση διαζυγίου, η μικρότερη κληρονομική μερίδα για τις γυναίκες, καθώς κι ένα απαρχαιωμένο σύστημα εκπαίδευσης. Για τους μουσουλμάνους Έλληνες ή καλύτερα για να ακριβολογούμε, για τις Ελληνίδες μουσουλμάνες της Θράκης δεν ισχύει το Αστικό Δίκαιο που ισχύει για κάθε Έλληνα πολίτη, αλλά η Σαρία. Υποτίθεται δε, ότι οι αποφάσεις του μουφτή ελέγχονται από το Πρωτοδικείο. Αυτό όμως είναι καθαρά τυπικό θέμα, μια απλή ρουτίνα, χωρίς ουσιαστικό έλεγχο, αφού τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια σε σύνολο 1071 αποφάσεων, μόνο μία βρέθηκε αντίθετη με το Σύνταγμα!
Σε μία Ελληνική περιφέρεια, τα ανθρώπινα δικαιώματα και οι ατομικές ελευθερίες δεν ισχύουν για όλους και καταστρατηγούνται απροκάλυπτα. Σύμφωνα με τους νομικούς της Θράκης, σε μία περιφέρεια της Ελλάδας η δικαστική εξουσία δεν ανήκει στα δικαστήρια της χώρας, αλλά σε κάποιον ιεροδίκη, χωρίς τις παραμικρές νομικές γνώσεις. Μήπως θα έπρεπε επί τέλους οι μουφτήδες, που σύμφωνα με το νόμο 2345/1920 λογίζονται ως κρατικοί λειτουργοί και μισθοδοτούνται από το ελληνικό κράτος, να περιοριστούν στο αμιγώς θρησκευτικό και πνευματικό έργο τους, αφήνοντας την απονομή της Δικαιοσύνης, που αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο της Δημοκρατίας, στους κρατικούς δικαστικούς λειτουργούς; Είναι απαράδεκτο μέσα στην ίδια χώρα να ισχύουν δύο μέτρα και δύο σταθμά. Είναι απαράδεκτο πολίτες της ίδιας χώρας να υπάγονται σε δύο διαφορετικά συστήματα Δικαίου.
Σαφώς προκύπτει η ερώτηση προς το φιλοτουρκικό από-κομμα ΣΥΡΙΖΑ τι απαντά, για την καταπίεση που υφίστανται οι μειονότητες στη Θράκη, όχι από τους Έλληνες, όπως περίτρανα διατυμπανίζουν οι τούρκοι (κατά δικές τους δηλώσεις πάντα) βουλευτές του στη Θράκη, αλλά από τους Τούρκους;
Να αναφέρω στο σημείο αυτό και την απόφαση του Υπουργείου Παιδείας της προηγούμενης προδοτικής συγκυβέρνησης, ένα χρόνο πριν, για συγκρότηση ειδικής επιτροπής για τη σύνταξη εγχειριδίου στα Ελληνικά, που θα κωδικοποιεί τη σαρία, ανταποκρινόμενο στα αιτήματα των μουφτήδων Ξάνθης, Κομοτηνής και Διδυμοτείχου. Σχετική ερώτηση είχε καταθέσει μέσα από την φυλακή ο βουλευτής της Χρυσής Αυγής, συναγωνιστής Λαγός Ιωάννης, τονίζοντας τον κίνδυνο να ζητηθεί η ίδια αντιμετώπιση και από άλλους (μη τουρκόφωνους) μουσουλμανικούς πληθυσμούς. Επίκαιρο όσο ποτέ το θέμα, ειδικά τώρα που θα γεμίσει η Θράκη κι εν γένει όλη η Ελληνική επικράτεια, από κάθε λογής εθνικότητας και θρησκείας παράνομους μετανάστες, με την ανοχή, ενίσχυση και προτροπή του νέου κυβερνητικού μορφώματος.
Κρυσταλίδου Κόνι - Τ.Ο. Ξάνθης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου