Σάββατο 11 Απριλίου 2020

Εκδόθηκε η αντίχριστη υπουργική απόφαση. Ένοχη η διοικούσα εκκλησία!

A.S.E.I.P.



…Επιτρέπεται η τέλεση λειτουργιών κεκλεισμένων των θυρών, αποκλειστικά και μόνο από θρησκευτικό λειτουργό και βοηθητικό προσωπικό (π.χ. ιεροψάλτης) των οποίων ο συνολικός αριθμός δεν υπερβαίνει τα 4 φυσικά πρόσωπα…
Επιμέλεια σύνταξης:
Οκύβος ερρίφθη… Κλειστοί όλοι οι Ιεροί Ναοί, χωρίς παρουσία κόσμου για όλη την εορταστική Πασχαλινή περίοδο. Απορούμε γιατί συνεχίζουν κι έχουν τα οικήματα ανοιχτά όταν ο Ένοικος λείπει.
Πραγματικά αναρωτιόμαστε μήπως θα ήταν προτιμότερο να κλείσουν τελείως οι Εκκλησίες, γιατί τέτοιος διασυρμός της Ορθοδοξίας δε συνέβη ποτέ στα 2020 χρόνια της ύπαρξής Της. Τέτοια προδοσία, τόση απιστία και τόση χλιαρότητα πραγματικά δεν αντέχεται. Θαρρούμε ότι προετοιμάζετε άθελά σας τον κόσμο για την ιεροκανονική Αποτείχιση.
ΗΟρθοδοξία, η μοναδική αληθινή Εκκλησία με κεφαλή της τον Θεάνθρωπο, Αυτόν που σταυρώθηκε και αναστήθηκε για να μας ελευθερώσει από τη φθορά και να μας δώσει μία νέα ευκαιρία να ακολουθήσουμε τον δρόμο για την αθανασία, για πρώτη φορά σε τέτοια έκταση προδίδεται από τους ίδιους τους λειτουργούς της. Ο ίδιος ο Θεός, από αγάπη μας προσφέρει τον Υιό Του, ο οποίος θυσιάζεται για να σωθούμε όλοι εμείς και τελικά σύσσωμη η ΔΙΣ αποφασίζει ότι ο Χριστός, ο Υιός του Θεού, δεν έχει τη δύναμη να επιβληθεί σε ένα μικροβιάκι και πρέπει να κλείσουν όλοι οι Ναοί στην ωραιότερη και κατανυκτικότερη γιορτή της Ορθοδοξίας. 
ΟΧριστός που αναστήθηκε, είναι αδύναμος μπροστά στην αρρώστια και στον θάνατο; Τότε τι γιορτάζουμε το Πάσχα; Δε γιορτάζουμε τη νίκη κατά της φθοράς του θανάτου; Δε γιορτάζουμε την ελπίδα που κυριαρχεί επάνω στους χειρότερους φόβους μας; Ακόμα και ο πλέον δύσπιστος ή αλειτούργητος ορθόδοξος χριστιανός, αυτές τις Άγιες μέρες νιώθει έντονα την ανάγκη να πάει στην Εκκλησία και να ανάψει ένα κεράκι, να σκύψει στην εικόνα της Παναγίας ή στον Επιτάφιο του Κυρίου μας και να πάρει κουράγιο και ελπίδα γι’ αυτά που του συμβαίνουν, τόσο σε προσωπικό και οικογενειακό επίπεδο, όσο και σε εθνικό. Ειδικά αυτές τις μέρες με την επέλαση του νέου ιού η ανάγκη του να σταματήσει να φοβάται και να γεννηθεί η ελπίδα στην ψυχή του, ότι ο Θεός θα τον δυναμώσει, θα τον θεραπεύσει και θα τον ανακουφίσει, είναι ισχυρότερη από ποτέ.
Πότε σταμάτησε ο Άγιος Τριαδικός Θεός να προστατεύει την Εκκλησία Του και τον Οίκο Του; Γιατί τότε, μας είπε ο Ιερός Χρυσόστομος ότι πρόκειται για απάνεμο λιμάνι; Γιατί τότε, υπάρχει η προτροπή στην Αγία Γραφή εν εκκλησίαις ευλογείτε τον Θεόν; Ποιο το μήνυμα που θα περάσετε στο ποίμνιό σας αυτό το Πάσχα κύριοι Ιεράρχες; Κοιτάξτε κατάματα τον λαό και μιλήστε του για το πραγματικό νόημα των ημερών. Ότι υπάρχει Θεός Παντοδύναμος, που από αγάπη στο πλάσμα Του στέλνει τον Μονογενή Του Υιό, για να απαλλάξει τον άνθρωπο από τη φθορά και τον θάνατο. Ποιος άλλος μπορεί να το κάνει αυτό; Ποιος άλλος είναι δυνατότερος; Ποιος άλλος έχει τη δύναμη να εξουσιάζει τη φύση και μ’ ένα νεύμα Του να καταστρέψει και να ξαναδημιουργήσει την πλάση; 
Για άλλη μία φορά θα το ξαναπούμε κι ας γίνουμε κουραστικοί. Ποτέ μα ποτέ, όσες αρρώστιες και θανατικά και να γνώρισε τούτη εδώ η χώρα, δεν έκλεισαν οι Εκκλησίες. Αντιθέτως, κλήρος και λαός ενωμένοι σαν γροθιά, κοίταζαν με ελπίδα τον Ουρανό κάνοντας λιτανείες, δεήσεις, αγρυπνίες, Ακολουθίες, Θείες Λειτουργίες, γιατί είχαν πίστη ότι μόνο ο Άγιος Τριαδικός Θεός θα έδινε τη λύση. Μιμηθείτε τους Αγίους στα συναξάρια που σας δείχνουν τη λύση και κάντε ό,τι έκαναν και αυτοί σε παρόμοιες ή και χειρότερες περιπτώσεις επιδημιών. Ανοίξτε τις Εκκλησίες και ξεπεράστε τους φόβους σας, τον ορθολογισμό σας, την αρνητικότητα και την επιφυλακτικότητά σας. Αυτό δεν είναι το μήνυμα της Ανάστασης; Να ξεπερνούμε και να παλεύουμε τις αμαρτίες μας, με την βοήθεια του Θεού και από τα πάθη να περνάμε στη λύτρωση και στη ζωή; Ανάσταση δεν είναι η ζωή και η ελπίδα; Πού θα γιορτάσουμε την εορτή των εορτών; Από πού θα πάρουμε το Άγιο Φως; Αφήστε το ποίμνιο να μετέχει στις κατανυκτικές Ακολουθίες της Μεγάλης Εβδομάδας και μην σκοτώνετε την ελπίδα του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου