Πέμπτη 10 Σεπτεμβρίου 2015

Συνέχεια για το Χρίσμα

                                                 ΙΗ΄

                               Συνέχεια για το Χρίσμα
                               Τι διδάσκει η Αγία Γραφή

     Άς έλθουμε τώρα να δούμε τι μας διδάσκει η Αγία Γραφή.
Είναι θεοσύστατο το χρίσμα ή εφεύρεση των «ανειδίκευτων» κατά την, σαρκαστικός, αιρετική άποψη των αιρετικών;
     Στα δύο ανωτέρω χωρία διαβάζουμε:


                 «….μόνον δε βεβαπτισμένοι υπήρχον είς το όνομα του  Κυρίου Ιησού. Το-
                 τε επετίθουν τας χείρας επ’ αυτούς, και ελάμβανον Πνεύμα Άγιον» (Πράξ.
                 η΄16-17)
                 «Άκούσαντες δε εβαπτίσθησαν είς το όνομα του Κυρίου Ιησού. Και επιθέ-
                 ντος αυτοίς του Παύλου τας χείρας ήλθε το Πνεύμα το Άγιον έπ’ αυτούς,
                 ελάλουν τε γλώσσας και προεφήτευον».  (Πράξ. ιθ΄5-6)
     Από τα δύο ανωτέρω χωρία βλέπουμε πως μετά το βάπτισμα οι χριστιανοί εχρίοντο, με επίθεση των χειρών, για να λάβουν Πνεύμα Άγιον. Ερωτούμε τους Χιλιαστές - αιρετικούς. Αυτή η τακτική δεν πρέπει να τηρείτε και σήμερα; Αν όχι, τότε για ποιο λόγο πρέπει να καταργήσουμε κάτι που οι Απόστολοι εθέσπισαν;  Αν ναι, τότε γιατί είναι «ανειδίκευτοι» οι Παπάδες που το συνεχίζουν; Άς μάθουν οι (πρώην  και νύν)  «Χιλιαστές-Πρωτεστάντες-Λούθηροι- και κάθε είδος αιρετικοί» πως αυτό το χρίσμα δεν ανήκει στα «παπαδικά τερτίπια», αλλά είναι Θεσμός της Εκκλησίας που θεσπίστηκε από τους Αποστόλους. Και ο θεσμός αυτός φέρνει τα θαυμαστά αποτελέσματα, τα χαρίσματα (διπλά μάλιστα) δηλ.., και να  προφητεύουν και να μιλούν άγνωστες γλώσσες.
     Οι Χιλιαστές οι Προτεστάντες κλπ,  --κατά τη συνήθη τακτική τους – πρώτα καταργούν κάτι και μετά  «ψάχνονται»  μέσα στην Αγία Γραφή να δικαιωθούν.
     Η Αγία Γραφή όμως αποκαλύπτει κι άλλες πτυχές του θέματος. Για να μη νομισθεί δηλ. αυτή η τακτική των Αποστόλων ως μη έχουσα σπουδαία σημασία, ο Λόγος του Θεού μας λέει πως το Χρίσμα το παρέχει ο ίδιος ο Θεός αοράτως, αλλά με την ορατή επίθεση των χειρών των Αποστόλων τότε, και των Διαδόχων δια μέσω των αιώνων.
                                «Ό δε βεβαιών ημάς συν υμίν είς Χριστόν και Χρίσας ημάς ο θεός,
                                Ο και σφραγισμένος ημάς και δούς τον αρραβώνα του Πνεύματος
                                του Πνεύματος εν ταίς καρδίαις ημών». (Β΄Κορινθ.α΄21-22)

Και ο Ευαγγελιστής Ιωάννης επιβεβαιώνοντας υποστηρίζει:

                                 «και υμείς Χρίσμα έχετε από του Αγίου ….ο ελάβετε απ’ αυτού…
                                 Το αυτό Χρίσμα διδάσκει υμάς περί πάντων….» (Α΄Ιωαν. Β΄20,27

Από τα δυο ανωτέρω χωρία αποδεικνύεται σαφώς πως, ενώ το μυστήριο του χρίσματος επιτελείται με χέρια των Αποστόλων και των Διαδόχων, εν τούτοις ο Θεός είναι Εκείνος που χρίει και σφραγίζει και δίνει τον αρραβώνα του Αγίου Πνεύματος στις καρδιές των βαπτιζομένων.
     Πως συμβαίνει αυτό; Μήπως κανείς απ’ τους αιρετικούς μπορεί να το ερμηνεύσει με ανθρώπινα λόγια; Μήπως μπορεί να το εκφράσει κανείς με κάποια φιλοσοφική θεωρία; Ασφαλώς όχι. Είναι  ανέκφραστο! Γι’ αυτό είναι μυστήριο.
     Την ερχόμενη Πέμπτη, όπως έχουμε αναγγείλει θα ασχοληθούμε με τους, Ρόταρυ, Λάιονς, και Προσκοπισμό, που είναι όργανα της Μασονίας. Τα θέματα αυτά είναι ατελείωτα. Αλλά επειδή ξεκινήσαμε με τα θέματα των αιρέσεων, θα ήθελα να αναφέρουμε και τα άλλα αδελφάκια, όπου όλοι μαζί βαδίζουν τον ίδιο δρόμο. Τον δρόμο προς την καταστροφή, και το μίσος στην Πατρίδα Ελλάδα και στην Χριστιανική  Ορθόδοξη Πίστη.  



                                 

           

          

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου