A.S.E.I.P.
Σε εγκύκλιό του ο κ. Αυγουστίνος καλεί τους ιερείς να μην κοινωνήσουν τους πιστούς επειδή «εν όψει του ανοίγματος των ιερών ναών στη γερμανική επικράτεια εκδόθηκαν νομοθετικά διατάγματα τα οποία, εκτός των υπόλοιπων μέτρων ασφαλείας που αυτονοήτως ήδη υιοθετήσαμε, φτάνουν μέχρι του σημείου να ρυθμίζουν και τον τρόπο της θείας μετάληψης, να απαγορεύουν δηλαδή τη θεία κοινωνία από το Άγιο Ποτήριο με τη χρήση Αγίας Λαβίδας».
Η ομοσπονδιακή κυβέρνηση της Γερμανίας οδηγήθηκε σε αυτήν την απόφαση όταν σε τοπικό μέσο ενημέρωσης προβλήθηκε φωτογραφία ορθόδοξου ιερέα να μεταλαμβάνει πιστό στην Ελλάδα, με τη λεζάντα «Ελληνας παπάς βουτάει ψωμί στο κρασί και το δίνει σε χριστιανό που το καταπίνει».
Έτσι, διαμήνυσε πως η μετάληψη δεν θα ήταν αποδεκτή για λόγους προστασίας της δημόσιας υγείας.
Το Φανάρι
Ο κ. Αυγουστίνος δηλώνει ότι δεν καταργεί τη θεία κοινωνία, όπως τον κατηγορούν, απλώς δεν μπορεί να αντιδράσει στις αποφάσεις του κράτους, γιατί θα κλείσουν και πάλι οι εκκλησίες.
Μάλιστα, ενημέρωσε το Φανάρι, αλλά ο Οικουμενικός Πατριάρχης αρκέστηκε να εκδώσει μια χαλαρή ανακοίνωση, με την οποία η Εκκλησία αναγνωρίζει την ευθύνη του κράτους να διαχειρίζεται τα του οίκου του, αλλά διατηρεί για την ίδια το ιερό και απαράγραπτο δικαίωμα να διαφυλάσσει αμετακίνητα όσα παρέλαβε, να οργανώνει την εκκλησιαστική ζωή και να τελεί τα άγια μυστήρια.
«Το γεγονός ότι η Εκκλησία μας αποδέχτηκε την προσωρινή απαγόρευση της τελέσεως των ιερών ακολουθιών στους ναούς με τη συμμετοχή των πιστών δεν σημαίνει ότι μπορεί και επιθυμεί να διαπραγματεύεται για την ορθόδοξη ευσέβεια και ιδίως για το μυστήριο των μυστηρίων της ζωής της, τη θεία ευχαριστία, και για τον τρόπο μετάδοσής της» αναφέρει η ανακοίνωση.
Κατάνυξη
Με πόνο ψυχής συμμετείχαν οι ορθόδοξοι χριστιανοί της Γερμανίας στην
κυριακάτικη θεία λειτουργία, η οποία πλέον επιτρέπεται, όχι όμως και η θεία ευχαριστία,
επειδή η γερμανική κυβέρνηση θεωρεί ότι με αυτήν υπάρχει πιθανότητα να
μεταδοθεί ο ιός.
Την απαγόρευση δέχτηκε ο μητροπολίτης Γερμανίας κ. Αυγουστίνος, με την απόφασή του να
προκαλεί αίσθηση.Την απαγόρευση δέχτηκε ο μητροπολίτης Γερμανίας κ. Αυγουστίνος, με την απόφασή του να
Σε εγκύκλιό του ο κ. Αυγουστίνος καλεί τους ιερείς να μην κοινωνήσουν τους πιστούς επειδή «εν όψει του ανοίγματος των ιερών ναών στη γερμανική επικράτεια εκδόθηκαν νομοθετικά διατάγματα τα οποία, εκτός των υπόλοιπων μέτρων ασφαλείας που αυτονοήτως ήδη υιοθετήσαμε, φτάνουν μέχρι του σημείου να ρυθμίζουν και τον τρόπο της θείας μετάληψης, να απαγορεύουν δηλαδή τη θεία κοινωνία από το Άγιο Ποτήριο με τη χρήση Αγίας Λαβίδας».
Η ομοσπονδιακή κυβέρνηση της Γερμανίας οδηγήθηκε σε αυτήν την απόφαση όταν σε τοπικό μέσο ενημέρωσης προβλήθηκε φωτογραφία ορθόδοξου ιερέα να μεταλαμβάνει πιστό στην Ελλάδα, με τη λεζάντα «Ελληνας παπάς βουτάει ψωμί στο κρασί και το δίνει σε χριστιανό που το καταπίνει».
Έτσι, διαμήνυσε πως η μετάληψη δεν θα ήταν αποδεκτή για λόγους προστασίας της δημόσιας υγείας.
Το Φανάρι
Ο κ. Αυγουστίνος δηλώνει ότι δεν καταργεί τη θεία κοινωνία, όπως τον κατηγορούν, απλώς δεν μπορεί να αντιδράσει στις αποφάσεις του κράτους, γιατί θα κλείσουν και πάλι οι εκκλησίες.
Μάλιστα, ενημέρωσε το Φανάρι, αλλά ο Οικουμενικός Πατριάρχης αρκέστηκε να εκδώσει μια χαλαρή ανακοίνωση, με την οποία η Εκκλησία αναγνωρίζει την ευθύνη του κράτους να διαχειρίζεται τα του οίκου του, αλλά διατηρεί για την ίδια το ιερό και απαράγραπτο δικαίωμα να διαφυλάσσει αμετακίνητα όσα παρέλαβε, να οργανώνει την εκκλησιαστική ζωή και να τελεί τα άγια μυστήρια.
«Το γεγονός ότι η Εκκλησία μας αποδέχτηκε την προσωρινή απαγόρευση της τελέσεως των ιερών ακολουθιών στους ναούς με τη συμμετοχή των πιστών δεν σημαίνει ότι μπορεί και επιθυμεί να διαπραγματεύεται για την ορθόδοξη ευσέβεια και ιδίως για το μυστήριο των μυστηρίων της ζωής της, τη θεία ευχαριστία, και για τον τρόπο μετάδοσής της» αναφέρει η ανακοίνωση.
Όσο αφορά τον αφορισμό σύμφωνα με τους
κανόνες της
εκκλησιάς όταν γίνει από οποιοδήποτε ιερωμένο ακόμη και απλός ιερέας να
είναι εάν έχει κανονικότητα σαν μέλος της εκκλησιάς και με νόμιμη
διαδοχή ιεροσύνης και έχει το δικαίωμα να τελεί θεία λειτουργία που
είναι η μετατροπή του άρτου και του οίνου σε σώμα και αίμα Χριστού. άρα
τα χέρια του στάζουν από το αίμα του Χριστού όταν λέει μελίζεται και
διαμελίζεται ……., τότε ο αφορισμός είναι σε απόλυτη ισχύ. Για να
φύγει θα πρέπει να τον άρει αυτός που τον έκανε ή εάν έχει φύγει από την
ζωή αυτός που τον έκανε ΤΌΤΕ ΚΑΙ ΜΌΝΟΝ ΤΌΤΕ μπορεί να τον άρει με
συγχωρητική ευχή κάποιος ανώτερος του με κανονικότητα κτλ. Επίσης σε
θερμοπαρακαλω ενημέρωσε τον κόσμο να προετοιμαστεί. Έρχεται ο μεγάλος
σεισμός στο Αιγαίο, ίσως και τα 11 Rixter, στο γνωστό αμαρτωλό τρίγωνο.
και αμέσως μετά τροχάδην τα γεγονότα. Όλοι να φτιάξουν σακίδια επιβίωσης
και μέσα σε αυτά να βάλουν μια εικονούλα και να φορούν όλοι υποχρεωτικά
Σταυρό. Να πάνε να εξομολογειθούν και να κοινωνήσουν για να είναι
έτοιμοι για όλα τα ενδεχόμενα, και να είναι γεμάτοι με πνευματικά
εφόδια. Ανοίγουν το φρέαρ της Αβύσσου από όπου σε λίγο θα βγουν σαν
καπνός καμίνου καιομένης οι ακρίδες.(βιονικά τέρατα). Τέλος ετοιμάζουν
μια πρόβα της τεχνολογίας του μέλλοντος που είναι η τεχνολογία του ΉΧΟΥ.
Λέει στην Αποκάλυψη ότι ο Αντίχριστος θα κάνει την εικόνα του να μιλά. Η
εικόνα αυτή είναι τα γνωστά σε όλους ολογράμματα που θα εμφανίζονται
παντού με την τεχνολογία του ΉΧΟΥ.
εκκλησιάς όταν γίνει από οποιοδήποτε ιερωμένο ακόμη και απλός ιερέας να
είναι εάν έχει κανονικότητα σαν μέλος της εκκλησιάς και με νόμιμη
διαδοχή ιεροσύνης και έχει το δικαίωμα να τελεί θεία λειτουργία που
είναι η μετατροπή του άρτου και του οίνου σε σώμα και αίμα Χριστού. άρα
τα χέρια του στάζουν από το αίμα του Χριστού όταν λέει μελίζεται και
διαμελίζεται ……., τότε ο αφορισμός είναι σε απόλυτη ισχύ. Για να
φύγει θα πρέπει να τον άρει αυτός που τον έκανε ή εάν έχει φύγει από την
ζωή αυτός που τον έκανε ΤΌΤΕ ΚΑΙ ΜΌΝΟΝ ΤΌΤΕ μπορεί να τον άρει με
συγχωρητική ευχή κάποιος ανώτερος του με κανονικότητα κτλ. Επίσης σε
θερμοπαρακαλω ενημέρωσε τον κόσμο να προετοιμαστεί. Έρχεται ο μεγάλος
σεισμός στο Αιγαίο, ίσως και τα 11 Rixter, στο γνωστό αμαρτωλό τρίγωνο.
και αμέσως μετά τροχάδην τα γεγονότα. Όλοι να φτιάξουν σακίδια επιβίωσης
και μέσα σε αυτά να βάλουν μια εικονούλα και να φορούν όλοι υποχρεωτικά
Σταυρό. Να πάνε να εξομολογειθούν και να κοινωνήσουν για να είναι
έτοιμοι για όλα τα ενδεχόμενα, και να είναι γεμάτοι με πνευματικά
εφόδια. Ανοίγουν το φρέαρ της Αβύσσου από όπου σε λίγο θα βγουν σαν
καπνός καμίνου καιομένης οι ακρίδες.(βιονικά τέρατα). Τέλος ετοιμάζουν
μια πρόβα της τεχνολογίας του μέλλοντος που είναι η τεχνολογία του ΉΧΟΥ.
Λέει στην Αποκάλυψη ότι ο Αντίχριστος θα κάνει την εικόνα του να μιλά. Η
εικόνα αυτή είναι τα γνωστά σε όλους ολογράμματα που θα εμφανίζονται
παντού με την τεχνολογία του ΉΧΟΥ.
Κύριε Ιησού Χριστέ ελέησον ημάς
ΑπάντησηΔιαγραφή