Πέμπτη 7 Ιανουαρίου 2021

ΘΕΟΦΑΝΕΙΑ ΣΤΗΝ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΚΗ ΤΟΥΡΚΙΑ ΚΑΙ ΘΕΟΦΑΝΕΙΑ ΣΤΗΝ…ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΛΛΑΔΑ

 Ε.Ι.Π.








Μόνο όταν κάποιος έχει ως οδηγό τον αντίχριστο στρέφεται με τέτοιο μένος εναντίον του Σταυρού!και η ελληνική κυβέρνηση το αποδεικνύει περίτρανα!

Οι δύο φωτογραφίες είναι σημερινές. Η πρώτη είναι από τον καθαγιασμό των υδάτων στην Κωνσταντινούπολη που πραγματοποιήθηκε κανονικά. Εκεί ο δικτάτορας Ερντογάν τον επέτρεψε…Η

δεύτερη φωτογραφία είναι από το Λευκό Πύργο Θεσσαλονίκης, όπου συνελήφθησαν τρεις χριστιανοί ορθόδοξοι επειδή έκαναν το…έγκλημα να ρίξουν ως…τρομοκράτες…τον Σταυρό στη θάλασσα! με τους αστυνομικούς να εκτελούν εντολές ως σύγχρονοι δήμιοι.
Πραγματικά δεν υπάρχουν λόγια να εκφράσω τον αποτροπιασμό μου και την θλίψη μου για όλα όσα βιώνουμε ως χριστιανοί ορθόδοξοι..



.






Σήμερα ο Θεός με αξίωσε να εκκλησιαστω, να κοινωνησω των Αχραντων Μυστηρίων και να πάρω Μεγάλο Αγιασμό. Έφυγα στις 5 το πρωί από το σπίτι μου για να μπορέσω να είμαι ανάμεσα στα πενήντα άτομα που κατάφεραν και μπηκαν στην εκκλησία: αυτό ως απάντηση σε όσους υποστηρίζουν ότι δεν τηρούνται τα μέτρα μέσα στους ναούς…Για «Καλή μου τύχη» δεν μου επιβλήθηκε κάποιο πρόστιμο από τις αρχές…βλέπετε,ο σύγχρονος διωγμός δεν σε οδηγεί ενώπιον του αυτοκράτορα,αλλά μπροστά σε σχηματισμό δικογραφίας,προστίμων και συλλήψεων.

Εμείς θα μένουμε ανυποχώρητοι στην πίστη μας και θα έχουμε ως οδηγό τον Χριστό!

Διότι, μέσα μας ηχούν τα λόγια του Μακαριστού Χριστοδούλου: «την εκκλησία όποιο χέρι θέλησε να την πειράξει,ξεραθηκε»
Και μέλη της Εκκλησίας είμαστε όλοι Εμείς.

 

Μίνα Παπακώστα
ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος
www.nikosxeiladakis.gr

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου