Δευτέρα 4 Ιανουαρίου 2016

Η Εκκλησία είναι υπό διωγμό......δόθηκε εντολή γιά --πόλεμο--.........

Δόθηκε το «σήμα» για τον «πόλεμο» στη Εκκλησία, από τα τσιράκια του συστήματος!!

2016-01-04 16.03.49

4 Ιανουαρίου 2016
Προς μεγάλη μου έκπληξη και λύπη, είδα στους δρόμους της Πάτρας και στα προαύλια εκκλησιών αφίσες και αποκόμματα, όπως αυτό που εικονίζεται, με υβριστικά λόγια για έναν Δεσπότη, για έναν
άνθρωπο, για ένα Χριστιανό Ορθόδοξο , που τόλμησε να πει την αλήθεια!Εκπομπές και ιστοσελίδες τον κατέκριναν και τώρα αυτο… από τους φίλους των ομοφυλοφίλων! Δεν ήξερα ότι δεν πρέπει να μιλάμε και να αντιδρούμε στις όποιες ΕΚΦΥΛΙΣΤΙΚΕΣ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙΣ!!! Από τι;;; Από φόβο μήπως με εξευτελίσουν, όπως προσπαθήσατε να κάνετε με το Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Καλαβρύτων και με τον όποιο Μητροπολίτη, κληρικό ή λαϊκό πει αντίθετη αποψη ή την αλήθεια;;;
Στο τέλος οι «σωστοί» άνθρωποι θα αποτελούν μειονότητα – αν δεν αποτελούν ήδη -!!! Και όταν λέω σωστοί άνθρωποι δεν εννοώ τους αναμάρτητους, εννοώ τους χιλιοαμαρτωλούς, που έχουν διάθεση αλλαγής και μετάνοιας, αληθινής ψυχικής δύναμης να γίνουν καλύτεροι!
2016-01-04 16.03.33
Σήμερα είναι ο νόμος των ομοφυλοφίλων, αύριο θα νομιμοποιηθούν οι ζωόφιλοι και οι παιδοφιλοι… Και τότε εγώ θα τηρήσω τους ΑΓΡΑΦΟΥΣ ΗΘΙΚΟΎΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗΣ και θα λιντσάρω οποιονδήποτε τολμήσει να πειραξει σεξουαλικά καποιο απ” τα παιδιά μου(που μου έδωσε ο Θεός, με το θαύμα της βιολογικής δημιουργίας και της εμψυχωσης)
Εξομολογούμαι ότι και εγώ υπήρξα αμαρτωλή με πάσης φύσεως πάθη και παραμένω χιλιαμαρτωλή και τρισάλθια, αλλά δεν ζήτησα ποτέ νομιμοποίηση των αμαρτημάτων μου και των επιλογών μου, για να αισθανθώ νόμιμη και καλή με τα όσα πράττω, δημοσίως ή στην ιδιωτική μου ζωή! Όλα έχουν διαστρεβλωθεί γύρω μου, όλα έχουν αλλοιωθεί με το χειρότερο τρόπο και θέλετε να πουμε και ΝΑΙ στις επιλογές σας! ΕΙΣΤΕ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΙ, ΕΙΤΕ ΑΝΔΡΕΣ, ΕΙΤΕ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΚΑΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΠΑΝΤΡΕΥΕΣΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΥΙΟΘΕΤΕΙΤΕ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑ! ΠΟΥ ΑΚΟΥΣΤΗΚΕ ΑΥΤΟ;;; ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΕΚΤΡΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ, ΟΤΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΞΙΩΣΕΙΣ;;; ΕΙΣΤΕ ΕΚΤΡΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ, ΔΙΟΤΙ ΟΥΤΕ Η ΙΔΙΑ Η ΦΥΣΗ ΣΑΣ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ….ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΠΑΙΔΙΑ ΧΩΡΙΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΝΑ,ΠΑΤΕΡΑΣ, ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΤΟΥΣ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥΣ! Ακουσα στις ειδησεις απο κάποιον την εξής ανοησία: «δεν εμπνέει αγαπη το κήρυγμα του Μητροπολίτη Κορίνθου, διότι τι θα πούμε στα παιδάκια αυτα όταν θα πανε σχολείο και θα αισθάνονται ρατσισμό που είναι από άλλου τύπου οικογένεια;» κάπως έτσι το είπε… ΚΑΙ ΡΩΤΑΩ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΤΩΝ ΥΠΟΤΙΘΈΜΕΝΩΝ ΑΥΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΥΤΑ(τα «παιδιά» τους) ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΝΕ ΤΟ ΠΑΘΟΣ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙ ΝΑ ΤΟ ΧΑΛΙΝΑΓΩΓΉΣΟΥΝ, ΝΑ ΤΟ ΕΠΕΚΤΕΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΝΤΑΚΏΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΨΥΧΕΣ ΑΘΩΕΣ ΠΑΙΔΙΚΕΣ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥΣ ΜΩΡΕΕΕ;;;; ΑΓΑΠΑΝΕ ΑΥΤΟΙ;;; ΝΑΙ ΑΓΑΠΑΝΕ…ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΚΑ ΠΑΘΗ ΤΟΥΣ, ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ, ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΟΥΝ!!!
ΣΑΣ ΡΩΤΩ ΕΥΘΕΩΣ: ΠΟΤΕ ΕΙΜΑΙ ΣΩΣΤΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ, ΑΔΕΛΦΟΣ, ΦΙΛΟΣ…ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΩ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ, ΤΟΝ ΑΔΕΛΦΟ ΜΟΥ, ΤΟ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΕΩ : ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙΣ, ΣΥΝΕΧΙΣΕ! ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΑΡΕΣΤΟΣ ΚΑΙ ΔΗΘΕΝ ΚΑΛΟΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ;;; Ή Ή Ή ΟΤΑΝ ΕΠΙΛΕΞΩ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΣΚΛΗΡΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΠΟΥ ΜΑΤΩΝΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΕΩ: «ΠΡΟΣΕΞΕ, ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΕΚΤΡΑΠΕΙ ΤΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΎ ΣΟΥ;;;;;».
ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΜΟΥ ΣΕ ΑΥΤΑ, ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΜΟΥ ΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΤΟΣΟ ΟΙ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΙ, ΟΣΟ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΨΗΦΙΖΕΤΕ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΟΥΤΟΥΣ!!!
Όσο για τους υπολοίπους κληρικούς και λαϊκούς που αποτελούν σώμα της Εκκλησίας και για προσωπικούς επωφελείς τους λόγους δεν ομιλούν και δεν λένε το σωστό, θα θυμίσω απλώς, ότι ο καθένας από μας θα κριθεί από το Θεό για τα οσα είπε και έπραξε στη ζωή του, αλλά και για τα όσα δεν είπε και δεν έπραξε ενώ όφειλε! Αλλοίμονο στους πνευματικούς πατέρες που θα δώσουν λόγο για κάθε ψυχή που τους εμπιστεύεται ο Θεός
Μια χιλιοαμαρτωλή αναγνώστρια, που αναξίως φέρει το όνομα της Παναγίας Μητέρας μας
ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΑΠΟΨΗ ΚΥΡΙΩΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΣΟΥΣ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΟΥΝ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥΣ




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου