Ε.Ι.Π.
Η προσπάθεια που υποστηρίζεται από την κυβέρνηση στοχεύει να βοηθήσει τους σπουδαστές βιολογίας «να αναπτύξουν συμπεριληπτικές και επιστημονικά ακριβείς αντιλήψεις για το φύλο».
Η κυβέρνηση Μπάιντεν διοχέτευσε σχεδόν ένα εκατομμύριο δολάρια σε «έρευνα
φύλου» με στόχο να αποδείξουν, ότι δεν υπάρχουν μόνο δύο φύλα, αναφέρει το dailywire.com .Μια ομοσπονδιακή κυβερνητική υπηρεσία επιφορτισμένη με την
προώθηση της επιστημονικής προόδου και την εξασφάλιση της εθνικής άμυνας
διοχετεύει σχεδόν ένα εκατομμύριο δολάρια φορολογουμένων σε μια προσπάθεια να
καταστήσει τη βιολογία «συμπεριληπτική», αρνούμενη ότι υπάρχουν μόνο δύο φύλα.
Το Εθνικό Ίδρυμα Επιστημών χορήγησε κεφάλαια σε τρία ιδρύματα
με βάση τον ισχυρισμό ότι «τα μαθήματα βιολογίας συχνά κατηγοριοποιούν
ανακριβώς το φύλο και το γένος ως δυαδικά».
Η έρευνα που ανατέθηκε από την κυβέρνηση για τελειόφοιτους
φοιτητές βιολογίας «στοχεύει να κάνει τα προπτυχιακά μαθήματα βιολογίας πιο
«συμπεριληπτικά» για τρανς φοιτητές, εν μέρει αρνούμενη ότι το φύλο είναι
δυαδικό».
Το Εθνικό Ίδρυμα Επιστημών χαρακτηρίζει το πρόγραμμα
Diversity, Equity, and Inclusion (DEI) ως «υψηλής προτεραιότητας» και δηλώνει
στο προοίμιο της επιχορήγησης ότι «η υπεραπλούστευση του φύλου και του γένους
σε δυαδικές κατηγορίες μπορεί να κάνει τις τάξεις βιολογίας ιδιαίτερα
προκλητικές για τους μαθητές TNG και για όσους αυτοπροσδιορίζονται ως «μη
δυαδικοί και μη συμμορφούμενοι με το φύλο».
Ένας εκπρόσωπος του ιδρύματος δήλωσε ότι «η προσπάθεια να
γίνει η βιολογία πιο συμπεριπληπτική για όσους προσδιορίζονται ως τρανς
«προσδιορίστηκε ως έχουσα πνευματική αξία» καθώς υπάρχουν «επιτακτικά
επιχειρήματα» για αυτόν τον ισχυρισμό.
Σύμφωνα με τον ίδιο, η προσπάθεια που υποστηρίζεται από την
κυβέρνηση επιδιώκει «να υποστηρίξει τον σχεδιασμό παρεμβάσεων και προγραμμάτων
σπουδών που περιλαμβάνουν τόσο τους μαθητές TNG όσο και τους ιντερσεξ μαθητές»
και να βοηθήσει «όλους τους σπουδαστές βιολογίας να αναπτύξουν συμπερηλπτικές
και επιστημονικά ακριβείς αντιλήψεις για το φύλο και το γένος».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου