Ε.Ι.Π.
ΚΑΙΝΕ ΜΑΣΚΕΣ! ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ!
5 τρόποι που προσπαθούν να σας ξεγελάσουν για να κάνετε το «εμβόλιο» Covid.
Τα ολοένα και πιο απελπισμένα τεχνάσματα μπήκαν όλα στο παιχνίδι και, αν δεν προσέχετε, θα μπορούσατε απλά να την πατήσετε.
Η διάθεση του εμβολίου βρίσκεται σε πλήρη ροή τώρα, οι καθημερινές στήλες ενημέρωσης έχουν
προσθέσει «άτομα εμβολιασμένα» στους κόκκινους μετρητές τους και ο παραδόξως μεγάλος αριθμός αυξάνεται όλο και πιο παράδοξα κάθε μέρα.Η πώληση του αιώνα έχει για τα καλά ξεκινήσει. Οι Αρχές θέλουν κάθε άτομο να εμβολιαστεί και καταβάλλουν μεγάλη προσπάθεια για να βεβαιωθούν ότι θα το πετύχουν.
Ακολουθούν οι πέντε βασικοί τρόποι με τους οποίους το κατεστημένο προσπαθεί να εκμαιεύσει τη συγκατάθεσή σας.
Αναφέρεται ότι ο καθένας που εμβολιάζεται είναι ο μόνος τρόπος για να «επανέλθει στο φυσιολογικό».
Δεν θέλετε να πάτε ξανά στην ταβέρνα; Ή στο γυμναστήριο; Ή να δείτε τη γιαγιά; Ή να αγκαλιάσετε τους ανθρώπους;
Λοιπόν, απλά κάντε την ένεση. Κάντε την ένεση και όλος αυτός ο εγκλεισμός και η κοινωνική αποστασιοποίηση, η οικονομική κατάρρευση και η αυξανόμενη φτώχεια, όλα απλά θα εξαφανιστούν.
Είναι ένα κοινό ρεφρέν, κάτι που μάλλον έρχεται σε σύγκρουση με το «νέο κανονικό» που έχουμε ακούσει εδώ και περισσότερο από ένα χρόνο.
Στην πραγματικότητα, φαίνεται ότι «επιστροφή στο φυσιολογικό» μπορεί να συνοδεύεται από έναν προϋποθετικό αστερίσκο. Για παράδειγμα, ο κυβερνήτης της Νέας Υόρκης, Andrew Cuomo, δήλωσε ότι τα εμβόλια θα βοηθήσουν την Πολιτεία να «επιστρέψει στο φυσιολογικό *»…
… Όπου το «φυσιολογικό» περιλαμβάνει ένα «Excelsior Pass». (Πιστοποιητικό Εμβολιασμού)
Δεν χρειάζεται να εξηγήσω τις πολυπλοκότητες αυτής της τεχνικής. Είναι απλός εξαναγκασμός. «Κάνε όπως λέμε και θα λάβεις καλή μεταχείριση.»
Είναι σημαντικό να θυμάστε: «Η επιστροφή στο
φυσιολογικό» είναι ψέμα. Όσο οι άνθρωποι επαναλαμβάνουν το μάντρα στα
σλόγκαν και στις δημοσιεύσεις των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, οι «ειδικοί» γίνονται
πιο ξεκάθαροι. Πολλοί είπαν ότι ΠΟΤΕ δεν θα επιστρέψουμε στο
φυσιολογικό και άλλοι είπαν ότι πρέπει να διατηρήσουμε
τα μέτρα κατά του Covid έως το 2022 τουλάχιστον. Το
ίδιο το «εμβόλιο» δεν ισχυρίζεται καν ότι περιορίζει τη μετάδοση. Ακόμη και
όσοι εμβολιάζονται εξακολουθούν να διατάσσονται να ακολουθούν τους περιορισμούς.
Είναι ένα από τα παλαιότερα και πιο ευρέως χρησιμοποιούμενα τεχνάσματα μάρκετινγκ. Εν μέρει επειδή είναι αποτελεσματικό, αλλά κυρίως επειδή είναι φθηνό και εύκολο: Απλώς βρείτε ένα σωρό πιόνια και στρώστε τα στη δουλειά.
Το NHS (National Health Service in U.K.) δεν ήταν ντροπαλό γι’ αυτήν την προσέγγιση, ισχυριζόμενο ότι σχεδίαζε να στρατολογήσει «συνετές διασημότητες» που είναι «γνωστές και αγαπημένες» για να καταπολεμήσουν την αντιεμβολιακή γνώμη.
Για παράδειγμα τον Patrick Stewart, ή τους Elton John και Michael Caine ή την Βασίλισσα Ελισάβετ
Είναι σημαντικό να θυμάστε: Οι διασημότητες – ειδικά οι ηθοποιοί και οι τηλεοπτικές προσωπικότητες – απλά πληρώνονται για να επαναλάβουν κάποιες γραμμές. Ακόμα κι αν οι προθέσεις τους είναι σωστές, δεν υπάρχει κανένας λόγος να υποθέσουμε ότι οποιοσδήποτε από αυτούς έχει οποιαδήποτε κατανόηση για το τι μιλάνε. Και κανένας από αυτούς τους ανθρώπους δεν έχει τίποτα να χάσει σε περίπτωση που εσείς ή κάποιος αγαπημένος σας υποστούν οποιαδήποτε βλάβη από τη λήψη μη δοκιμασμένου εμβολίου.
Εδώ και εβδομάδες, βλέπουμε πρωτοσέλιδα σχετικά με τη «μείωση του αποθέματος» εμβολίων. Πώς οι άνθρωποι στην Ευρώπη είναι ζητούν απεγνωσμένα τις δόσεις ή πώς ορισμένα κράτη έχουν προτεραιότητα έναντι άλλων. Και πάει λέγοντας…
Όλοι όσοι εργάστηκαν ποτέ σ’ ένα κατάστημα γνωρίζουν αυτό το κόλπο. «Ενώ διαρκούν τα αποθέματα», «προσφορά περιορισμένου χρόνου» ή χιλιάδες άλλες παραλλαγές που έχουν σχεδιαστεί για να δημιουργήσουν την ιδέα ότι εάν δεν αποκτήσετε το προϊόν X αυτήν τη στιγμή, θα χάσετε την ευκαιρία σας.
Απόρροια αυτού είναι η ψεύτικη αποκλειστικότητα, ο τρόπος με τον οποίο οι εταιρείες πιστωτικών καρτών λένε σε όλους όσους καλούν ότι «πληρούν τις προϋποθέσεις για την αποκλειστική τιμή γνωριμίας».
Δημιουργώντας την ιδέα ότι το εμβόλιο είναι δύσκολο να βρεθεί, δημιουργούν επίσης την ιδέα ότι οποιοσδήποτε παίρνει στο χέρι του μια δόση είναι τυχερός, ή κατά κάποιον τρόπο ένα de facto μέλος κάποιου ξεχωριστού club.
Είναι σημαντικό να θυμάστε: Όλα είναιεντελώς ανοησία. Δεν κινδυνεύουν να «εξαντληθούν» τα εμβόλια. Και ακόμη κι αν είναι, η έλλειψη είναι ένα τέχνασμα μάρκετινγκ, όχι ένα επιχείρημα.
Δεν μπορείτε να υποτιμήσετε την ιδέα της πίεσης από ομοτίμους όταν πρόκειται για μάρκετινγκ. Ένα από τα παλαιότερα κόλπα του βιβλίου είναι η καλλιέργεια της δημοτικότητας μέσω της ιδέας ότι υπάρχει ήδη δημοτικότητα. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι χρήστες αγοράζουν επισημάνσεις «μου αρέσει» και προβολές στο youtube και οι συναυλίες έχουν συμπλήρωση θέσεων.
Και γι ‘αυτό αναφέρθηκε ότι ο Matt Hancock είπε το εξής: «Το 94% των Βρετανών έχουν κάνει
εμβόλιο κορωνοϊού ή θα το κάνουν όταν τους προσφερθεί».
Είναι αλήθεια αυτό; Δεν αναφέρεται καμία πηγή, επομένως είναι δύσκολο να το πούμε. Θα μπορούσε να είναι εξ ολοκλήρου κατασκευασμένο – πολλές στατιστικές είναι. Ακόμα κι αν ο αριθμός είναι τεχνικά πραγματικός, είναι πιθανό να προέρχεται μόνο από κάποια δημοσκόπηση. Και, όπως μας έχει διδάξει ο Υπουργός-Ναι, οι δημοσκοπήσεις δεν έχουν καμία σημασία.
Για να παραθέσω (αρκετά ειρωνικά) τον Peter Hitchens:
«Οι δημοσκοπήσεις είναι ένα εργαλείο που επηρεάζει την κοινή γνώμη και όχι ένα εργαλείο για τη μέτρησή της».
Το Ηνωμένο Βασίλειο αναφέρει ότι το 1/3 του πληθυσμού είχε ήδη λάβει τουλάχιστον μία δόση εμβολίου, ένας αριθμός που φαίνεται πολύ υψηλός (ισοδυναμεί με περίπου 250.000 εμβολιασμούς την ημέρα από τις 8 Δεκεμβρίου που δόθηκε η πρώτη ένεση), και αυτό ακολουθεί ενωρίτερες αναφορές ότι η πρόσληψη εμβολίων ήταν «καλύτερη από την αναμενόμενη».
Ακόμα κι αν αυτό πράγμαατι συμβαίνει – αν και το προηγούμενο έτος έχει αποδειχθεί ότι δεν υπάρχει ποτέ λόγος να εμπιστευόμαστε τα κυβερνητικά στοιχεία – το «94%» του Hancock φαίνεται πολύ απίθανο να έχει κάποια σχέση με την πραγματικότητα, δεδομένου του αριθμού των αναφορών χαμηλής απορρόφησης – ειδικά σε φτωχότερες περιοχές, μεταξύ των εθνοτικών μειονοτήτων και των εργαζομένων του NHS.
Είναι σημαντικό να θυμάστε: Μια δημοσκόπηση δεν είναι μέτρο της πραγματικότητας, η δημοτικότητα δεν είναι μέτρο ποιότητας και είναι προς το συμφέρον του κατεστημένου να κάνει όλους τους αντιφρονούντες να αισθάνονται ότι βρίσκονται σε μια μικρή μειοψηφία.
Αυτός είναι ένας ενδιαφέρων τρόπος. Έχουν γίνει πολλές συζητήσεις πρόσφατα για τα Διαβατήρια Εμβολίων, και ίσως θα γίνουν πραγματικότητα, αλλά η μεγάλη πλειοψηφία του δημόσιου λόγου διαδίδει την ιδέα ότι είναι «αναπόφευκτα».
Τώρα, η ιδέα του αναπόφευκτου είναι ένα ισχυρό εργαλείο. Μπορείτε να το ενθαρρύνετε ως τρόπο προετοιμασίας ενός πολιτικού μέσου, βεβαίως, αλλά μπορείτε επίσης να το χρησιμοποιήσετε για να προκαλέσετε συναισθήματα ήττας στους αντιφρονούντες και έτσι να αποκτήσετε τη συγκατάθεσή τους χωρίς βία.
Μπορείτε να δείτε ότι αυτή η ηττοπαθής γλώσσα καθιερώνεται σε κάποιους μέχρι στιγμής πιστούς σκεπτικιστές του COVID.
Ο Peter Hitchens ανακοίνωσε πρόσφατα ότι εμβολιάστηκε, ισχυριζόμενος ότι ηττήθηκε και ότι τα διαβατήρια εμβολίων ήταν αναπόφευκτα:
«Έχω την ισχυρή αίσθηση ότι κάθε είδους ταξίδι, και πολλά άλλα πράγματα, θα είναι αδύνατα αν δεν έχω το απαραίτητο πιστοποιητικό εμβολίου».
Μόλις σήμερα, ο Λόρδος Sumption ουσιαστικά έκανε πίσω στο ίδιο ακριβώς θέμα με
πολύ παρόμοια γλώσσα.
Ο βουλευτής Desmond Swayne, ένας ακόμη μακροχρόνιος σκεπτικιστής του Lockdown, υποχώρησε επίσης σήμερα.
«Εμβολιαστείτε τώρα, γιατί πιθανότατα θα αναγκαστείτε τελικά» είναι το μήνυμα και δεν είναι δύσκολο να δείτε τη χρησιμότητά του.
Από καθαρά λογιστικής άποψης, το να κάνεις τους ανθρώπους να πιστεύουν ότι θα υπάρχουν διαβατήρια εμβολίων είναι πολύ, πολύ πιο εύκολο (και φθηνότερο) από ό,τι να τα εισαγάγεις στην πραγματικότητα.
Όπως μας είπε ακόλουθος στο twitter: Πιστεύω ότι είναι το επόμενο επίπεδο ψυχολογικής επιχείρησης – κάνε τους ανθρώπους να πιστεύουν ότι είναι η μειονότητα, ενώ στην πραγματικότητα το αντίθετο είναι πιθανώς αληθινό, αλλά επειδή το μυαλό είναι εξαντλημένο και χειραγωγημένο, περισσότεροι απλά ακολουθούν κατά πόδας το παιχνίδι.
Θα εκδώσουν τελικά διαβατήρια εμβολίων; Ίσως.
Ίσως όλα αυτά τα κόλπα να αποτύχουν και θα αναγκαστούν να χρησιμοποιούν λιγότερο καρότο και περισσότερο μαστίγιο. Αλλά φαίνεται εξίσου πιθανό – τουλάχιστον προς το παρόν – ότι δυσκολεύονται να ενθαρρύνουν την ηττοπάθεια σε όσους από εμάς αντιστέκονται, και έτσι να αυξήσουν τη λήψη εμβολίων.
Είναι σημαντικό να θυμάστε: τα διαβατήρια εμβολίων θα γίνουν ποτέ «αναπόφευκτα» μόνο όταν η συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων είχε κάνει το εμβόλιο. Εάν αρκετά άτομα αρνούνται να λάβουν μέρος, το πρόγραμμα δεν θα λειτουργήσει ποτέ.
Έτσι λοιπόν, υπάρχει η ανάλυση όλων των ευρέων κατηγοριών μάρκετινγκ που χρησιμοποιούνται για την πώληση αυτού του εμβολίου. Αλλά ποια είναι η τελική έκβαση;
Ειλικρινά, όχι μια μη-θετική θα έλεγα. Επειδή εκείνο που όλες αυτές οι στρατηγικές έχουν κοινό είναι ο ολοένα και πιο υστερικός αέρας απόγνωσης.
Εάν η λήψη εμβολίου ήταν πραγματικά στο 94%, δεν θα χρειαζόταν να διαφημίζουμε τόσο πολύ το εμβόλιο. Εάν πραγματικά έλειπαν τα εμβόλια, οι εφημερίδες δεν θα το διαφήμιζαν, αλλά θα έλεγαν στους ανθρώπους να μην πανικοβληθούν.
Έχουν δημόσια λογοκρίνει πολλές αξιοσημείωτες φωνές που είναι κατά της καμπάνιας του εγκλεισμού. Αυτές είναι κάρτες-κλειδιά που έχουν παίξει όλες ταυτόχρονα. Αυτή είναι μια απελπισμένη κίνηση.
Εν ολίγοις, υπάρχει βάσιμος λόγος να πιστεύουμε ότι η αντίσταση στο «νέο φυσιολογικό» είναι πολύ πιο διαδεδομένη από ό,τι περίμενε ποτέ το κατεστημένο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου