A.S.E.I.P.
“Οι ερμηνείες στατιστικολόγων δεν αντιστοιχούν στην πραγματικότητα.
Kάποιοι επιστήμονες είναι Αγιατολάχ (δηλ. δογματικοί).
Στο Βέλγιο στις 7.000 εισαγωγές ημερησίως μόνο οι 40 αφορούν covid.
Μόνο 70 ασθενείς στην εντατική επί 2000 κλινών.”
Ελάτε καλέ… τι ξέρει ο Καθηγητής Λοιμωξιολογίας του Πανεπιστημίου, που οι πληροφορίες λένε πως
αξιολογικά πήρε την έδρα του και όχι … γλύφωντας πολιτικούς κ@λους, όπως γίνεται στην Πακιστανογκρέτσια;Εμείς εδώ, έχουμε “αστέρια” όπως Τσιοδρίσκους, Συψίσκους, Μαργιοκινίσκους, και λοιπούς “επιστημονάρες” που παίρνουν χρήμα με ουρά από τις ΦΑΡΜΑΚΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ, για να ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΟΥΝ ΤΟΝ ΛΑΟ.
ΓΚΙΛΟΤΙΝΑ… ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!
Και μετά τα κεφάλια τους στα τζιχάντια, για να παίζουν ποδόσφαιρο…
Υ.Γ. Δεν θα δείτε καμιά διανοούμενη δημοσιογραφική πόρνη, των μεγάλων καναλιών να δίνει βήμα σε έγκριτους επιστήμονες παγκοσμίου κύρους που αντιτίθενται και αποκαλύπτουν την ΑΠΑΤΗ ΤΟΥ ΚΟΡΟΝΟΪΟΥ.
Τους ΜΕΓΚΕΛΕ και τους Αϊχμαν όμως της “εθνικής επιτροπής” που συμβουλεύουν τον ΕΒΡΑΙΟΣΙΩΝΙΣΤΗ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΠΩΣ ΝΑ ΕΞΟΝΤΩΣΕΙ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ, τους έχουν καθημερινά στα στούντιο της ακολασίας και της διαστροφής τους.
Ο Jean-Luc Gala Καθηγητής Ιατρικής Λοιμωξιολόγος στο UCL στο Πανεπιστήμιο της Louvain Βελγίου, επικεφαλής κλινικής και διευθυντής της Μονάδας Βιολογικών Απειλών μίλησε στην τηλεόραση του RTL μετά την εκπομπή ειδήσεων στις 13:00 προσκεκλημένος του Pascal Vrebos αυτή την Κυριακή 20/9/20 στο RTL-TVI
Ο παρουσιαστής τον ρωτά εάν, σύμφωνα με αυτόν, υπάρχει κυματισμός, ανάκαμψη ή δεύτερο κύμα; Απάντησε: “Κανένα από αυτά!”
Υπογραμμίζοντας ότι τ’ αυξανόμενα κρούσματα αντιστοιχούν στην αύξηση των τεστ. Αλλά ότι το ποσοστό θετικότητας παρέμεινε μεταξύ 3 και 4% εδώ κι εβδομάδες, όπως στις γειτονικές χώρες.
Μας υπενθυμίζει ότι, καθημερινά, 7.000 άτομα νοσηλεύονται στο Βέλγιο, συμπεριλαμβανομένων μόνο 40-50 λόγω του Covid. Και, επομένως, είναι εντελώς αμελητέο το ποσοστό.
”Δεν μιλάμε για ασθενείς, μιλάμε για τεστ! Για ένα αποτέλεσμα. Αυτό παραμένει στα 3% ή 4% εδώ κι εβδομάδες! Το ίδιο και στη Γαλλία, το ίδιο λίγο πολύ σε όλη την Ευρώπη.
Επομένως δεν είναι επιδημία, όχι. Έχουμε θετικές περιπτώσεις ,έχουμε σποραδικές περιπτώσεις,πρέπει να το αναγνωρίσουμε, που φθάνουν στο νοσοκομείο αλλά δεν βλέπουμε πια εντατικές.
70 κρεβάτια είναι πιασμένα στο Βέλγιο όταν έχει συνολική ικανότητα 2.000 κλίνες…
Είναι οι ίδιοι οι εντατικολόγοι που μου διοχετεύουν αυτά τα δεδομένα…Αλλά αυτό δεν είναι τίποτα αναφορικά με την προβληματική της παγκόσμιας υγείας!
Γνωρίζετε ότι υπάρχουν 7.000 περιπτώσεις νοσηλείας στο Βέλγιο σε ημερήσια βάση που είναι non-covid.
7.000 εισαγωγές έναντι 40 περιπτώσεων covid καθημερινά. Ειλικρινά, θα με συγχωρήσετε που δεν ανησυχώ πάρα πολύ, αλλά να παραμείνουμε προσεκτικοί και επαγρυπνούντες“.
Και συνεχίζει: Οι εμπειρογνώμονες του Celeval επιλέγονται αποκλειστικά σε πολιτική βάση και όχι με βάση το βιογραφικό τους ( ενώ στην Ελλάδα η αντίστοιχη επιτροπή ειδημόνων πως απαρτίζεται;), κι ότι δεν επιτρέπεται ποτέ μια υγιής και δημοκρατική συζήτηση ζητώντας τη γνώμη των γενικών ιατρών, των ιατρών έκτακτης ανάγκης και των εντατικολόγων.
Επιτίθεται στη δέσμη μέτρων όπως αυτού του περιορισμού των επαφών σε 5 τα ίδια άτομα ( η κοινωνική ζωή περιορίζεται σ΄ένα δηλωμένο συγκεκριμένο 5μελή κύκλο ατόμων, αυτοί θα έρθουν σπίτι σου με αυτούς θα βγεις στο ρεστοράν): Κοινωνικά και οικονομικά ανυπόφορα, μη επαληθεύσιμα, ανεφάρμοστα και χωρίς επιστημονική βάση. Για αυτόν, πρέπει να αφαιρεθεί ν΄ αντικατασταθεί από ένα άλλο περιοριστικό και περιοριστικό τέχνασμα του ίδιου είδους.
Τα υποχρεωτικά τεστ για άτομα που επιστρέφουν από μια κόκκινη ζώνη πρέπει να αρθούν με βάση το μέσο όρο των τεστ που έγιναν.
Και τελειώνει λέγοντας πως: Η εποχιακή γρίπη σίγουρα θα σκοτώσει περισσότερους από τον κορονωϊό .
Το μήνυμά του σε έναν 25χρονο. “Ζήστε τη ζωή σας! Απλώς να είστε υπεύθυνοι για τους ηλικιωμένους, αλλά ζήστε τη ζωή σας!” Τονίζοντας ότι τα μέτρα που θέλουμε να επιβάλουμε στους νεότερους είναι ασυμβίβαστα, επειδή αυτοί χρειάζονται κοινωνική ζωή όπως όλοι οι άνθρωποι χρειάζονται τροφή για να επιβιώσουν. Η κυκλοφορία του ιού είναι αναπόφευκτη, δεν μπορούμε να το αποτρέψουμε, και ακόμη περισσότερο σκοτώνοντας τη ζωή των νέων...
Πως απάντησε στον ισχυρισμό ότι “ο αριθμός R είναι στο 1,4“. Αυτός ο αριθμός R είναι το ποσοστό αναπαραγωγής του ιού. Αυτός είναι ο αριθμός των προσώπων που μπορούν να μολυνθούν κατά μέσο όρο από ένα πρόσωπο φορέα του ιού.
Ο Jean-Luc Gala: “αυτός ο αριθμός R,είναι ένας μαθηματικός τύπος υπερσύνθετος. Και θα ήθελα ο κ. Van Ranst (ιολόγος που επικαλέστηκε τον R) να μας εξηγήσει επακριβώς αυτό που αυτός καταλαβαίνει aπό αυτόν τον αριθμό R και πως τον υπολογίζει“. Προσθέτει: “Eγώ λέω απλά πως ένας αριθμός είναι ένας αριθμός. Κι εμείς οι γιατροί δεν αντιμετωπίζουμε αριθμούς αλλά ασθενείς. Αυτό που βλέπουμε στο νοσοκομείο με αυτό οφείλουμε ν΄ασχοληθούμε...ένα R δεν έχει να πει τίποτα στη σύγχρονη μορφή του“.
Συνεχίζει ”γιατί στους αριθμούς που βλέπουμε τόσο δημοσιευμένους από Sciensano όσο και σε Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία… όλοι αυτοί οι αριθμοί δείχνουν την κορύφωση των θετικών περιπτώσεων, αλλά όταν λένε ‘θετικές περιπτώσεις’-κρούσματα μιλάμε για ‘tests θετικά’, όχι για ασθενείς. Είναι ένα pic που είναι στο maximum μεταξύ ηλικιών 10, 20 και 30 ετών. Τ΄άτομα σε κίνδυνο, που ήταν αυτοί που είδαμε στα νοσοκομεία και που πραγματικά υπερφόρτωσαν τα νοσοκομεία τον Μάρτιο και τον Απρίλιο, δεν τα βλέπουμε πλέον. Και ούτε τους βλέπουμε στις θετικές περιπτώσεις. Όταν λέω ότι δεν τα βλέπουμε πια εννοώ δεν είναι πλέον η πλειοψηφία των θετικών “.
Στο ερώτημα του δημοσιογράφου: όλος ο κόσμος έχει άδικο κι εσείς έχετε δίκιο; η απάντηση του Καθηγητή Jean-Luc Gala: “κ. Vrebos,δεν λέω ότι αυτοί είναι λάθος. Λέω ότι αυτοί βλέπουν τους αριθμούς με μάτια άλλα από τα δικά μας. Έχουν μια ερμηνεία των αριθμών που δεν είναι η δικιά μας.
Δήλωσε ότι «ορισμένοι Φλαμανδοί εμπειρογνώμονες ήταν
ένα είδος Αγιατολάχ» (στην Ελλάδα έχουμε Αγιατολάχ επιστήμονες;) και οι οποίοι
«ζύγισαν πολύ στην πολιτική». Στη συνέχεια ο καθηγητής εξήγησε, συνοψίζοντας τη
γνώμη του για την τρέχουσα κρίση υγείας.
“Αγιατολάχ, τι σημαίνει αυτό; Είναι όταν ένας επιστήμονας διατηρεί μια δογματική
θέση ενάντια σε όλες τις πιθανότητες. Κατά και ενάντια σε ιατρικά και
επιστημονικά στοιχεία.
Τα στοιχεία που μας έχουν δοθεί εδώ και εβδομάδες δεν σχετίζονται όλα ή καθόλου με αυτό που βλέπετε στο νοσοκομειακό περιβάλλον.
Έχουμε σποραδικές περιπτώσεις και δεν το αμφισβητούμε. Υπάρχουν covid ασθενείς σε εντατική θεραπεία, ναι.
Μερικοί ασθενείς εντατικής θεραπείας ήταν εκεί για εβδομάδες και εβδομάδες, οπότε αυτές δεν είναι νέες περιπτώσεις… αλλά υπολογίζονται στις περιπτώσεις εντατικής θεραπείας που αναφέρονται επί του παρόντος από το Sciensano.
Μιλάμε για επιδημία και κάτι νέο;
Όχι.
Υπάρχουν σποραδικές περιπτώσεις;
Ναι.
Είναι εκθετικό;
Όχι.
Είναι η ιατρική κατάσταση εκτός ελέγχου;
Όχι.
Πρέπει απολύτως να είμαστε προσεκτικοί για να ελέγξουμε αυτήν την κατάσταση στο νοσοκομείο;
Ναι.
Να προτείνουμε μέτρα και την επιμονή μέτρων στον πληθυσμό;
Ναί! Και το ενθαρρύνω γιατί ειλικρινά ο πληθυσμός μας υπήρξε
υποδειγματικός, ανθεκτικός και έχει κάνει το μέγιστο για να προστατευθεί “, πρόσθεσε
ο Jean-Luc Gala. rtl 20/9/20
Κραυγή αγωνίας μιας δασκάλας: “Έχουν κάνει τα σχολεία, ΑΟΥΣΒΙΤΣ. Μάθημα με μάσκα ΔΕΝ γίνεται.” Αιχμές για τον ΜΕΓΚΕΛΕ – ΑΪΧΜΑΝ ΣΥΨΑ.
Διαταράσσεται όλη η σχέση επαιδευτικού-μαθητή, με τα μέτρα τους καταστρέφεται η σχολική ζωή, καταστρέφεται η ψυχολογία όλων μας, στα σχολεία επικρατεί ένας εκνευρισμός. Ως εκπαιδευτικός και θεωρώ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ την χρήση μάσκας στο σχολείο. Και να μου επιτρέψουν οι λοιμωξιολόγοι να είμαι πολύ πιο ειδικός από αυτούς επί του θέματος. ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΑΘΗΜΑ με τις ποιοτικές προδιαγραφές που θα έπρεπε να έχει ένα μάθημα. Και για να γίνει οι συνθήκες ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΝΘΡΩΠΕΣ.“
Εσείς οι εκπαιδευτικοί, είστε οι μόνοι που μπορείτε να σώσετε τα παιδιά και να προστατεύσετε και την δική σας υγεία.
ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΤΕ ΣΕ ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΟΧΗ;
ΕΧΕΤΕ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΕΙΤΕ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΟΠΑΙΔΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΕΓΚΕΛΕ – ΑΪΧΜΑΝ ΛΟΙΜΩΞΙΟΛΟΓΟΥΣ.
ΑΠΟΧΗ Ή ΑΠΕΡΓΙΑ ΕΠ’ ΑΟΡΙΣΤΟΝ;
ΔΩΣΤΕ ΛΥΣΗ ΑΜΕΣΑ. ΣΩΣΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ.
Υ.Γ. Ερώτηση: ΟΛΑ ΑΥΤΑ “ΤΑ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΑ” ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ;
Μήπως αρκεί να δεις στα μούτρα τους την σκοτεινή άβυσσο της ψυχής τους, για να αντιληφθείς πως είναι ΨΥΧΑΣΘΕΝΕΙΣ και νοιώθουν σαδισμό ΔΟΛΟΦΟΝΩΝΤΑΣ ΕΝΑΝ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΛΑΟ;
Πόση ψυχοπάθεια, κρύβει το πρόσωπο του ΕΒΡΑΙΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΑΙΙΚΟΥ;;;
Πόση ψυχοπάθεια, κρύβει το πρόσωπο της … “ερπετέως”;;;
Κατερίνα Καραγκούνη Μια δασκάλα :“Τελειώνει η σχολική εβδομάδα και έχω να πω τα εξής: Μάθημα με μάσκα ΔΕΝ γίνεται. Όποιος λέει το αντίθετο λέει ψέματα, ενδιαφέρεται μόνο για την φοβισμένη πάρτη του και ποσώς τον ενδιαφέρει αν τον ακούει κανείς, αν μπορεί να τον παρακολουθήσει, τι σχέση διαμορφώνει με τα παιδιά, τί μάθημα κάνει. Διαταράσσεται όλη η σχέση επαιδευτικού-μαθητή, με τα μέτρα τους καταστρέφεται η σχολική ζωή, καταστρέφεται η ψυχολογία όλων μας, στα σχολεία επικρατεί ένας εκνευρισμός. Μπαίνω πρώτη φορά σε τάξεις με παιδιά που δεν έχω ξαναδεί και βλέπω μάτια να με κοιτάνε. Θα τελειώσει η χρονιά και δεν θα γνωρίζω πώς ήταν οι μαθητές μου. Θα έρχεται ο γονιός να με ρωτήσει και θα τον ρωτάω τί μάσκα φοράει το παιδί τους μήπως και καταλάβω για ποιό μου μιλάνε. Είναι σοβαροί οι άνθρωποι;
Έχουν υπόψη τους πόσο μιλάμε στην τάξη, ότι η τάξη είναι ομιλία, επικοινωνία με φωνή και με εκφράσεις; Ποιές έρευνες δείχνουν ότι η βρεμένη μάσκα μου από την ομιλία είναι υγιεινή για τόση ώρα που την φοράω;
Τέσσερις μάσκες αλλάζω κάθε μέρα.
Πολλά παιδιά έχουν μόνο μία μάσκα και το πανί που τους έδωσαν για μάσκα, αδιαφορώντας παντελώς για την καταλληλότητα, όπου από τις τρύπες στο πλάι δεν περνάει απλά κορονοϊός, αλλά ολόκληρο το αεροπλανοφόρο Charles de Gaulle.Ποιές έρευνες λένε ότι δεν επηρεάζεται η εκπαιδευτική διαδικασία και η μάθηση; Γιατί εγώ ως εκπαιδευτικός λέω ότι επηρεάζεται, γιατί δεν βλέπω πρόσωπα, γιατί δεν ακούω τί μου λένε και δεν με ακούνε κιόλας, εμείς δεν έχουμε μικρόφωνα, όπως αυτοί που πήραν για εμάς τις αποφάσεις, γιατί μέσα οι τάξεις είναι φούρνος, γιατί πολλά παιδιά ζαλίζονται, άλλα φοβούνται να πουνε ότι έχουν πρόβλημα, γιατί το πρόσωπο, οι εκφράσεις και η φωνή, που είναι τα πιο σημαντικά στην διδασκαλία, χωρίς αυτά δεν υπάρχει μάθημα, λείπουν.
Έναν άσχετο με την εκπαίδευση δηλαδή, που έχει τάσεις μεγαλομανίας θεωρώντας ότι οι προσωπικές του απόψεις είναι σημαντικότερες του ΠΟΥ, ο οποίος όταν μίλησε για πανδημία ήταν ΟΚ, αλλά δεν ήταν ΟΚ όταν είπε ότι για να βάλουμε μάσκα σε παιδιά πρέπει να μην παρεμποδίζεται το μάθημα και να συντρέχουν πολλές προϋποθέσεις, που σε πάρα πολλές περιοχές στην Ελλάδα δεν συντρέχουν. Ως εκπαιδευτικός θεωρώ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ την χρήση μάσκας στο σχολείο. Και να μου επιτρέψουν οι λοιμωξιολόγοι να είμαι πολύ πιο ειδικός από αυτούς επί του θέματος. ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΑΘΗΜΑ με τις ποιοτικές προδιαγραφές που θα έπρεπε να έχει ένα μάθημα. Και για να γίνει οι συνθήκες ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΝΘΡΩΠΕΣ. Δεν πληρώνομαι για να κοροϊδεύω.Οφείλω να μιλήσω. Δεν είναι θέμα άρνησης. Είναι θέμα επαγγελματισμού. Αφήστε ήσυχα τα σχολεία να κάνουν την δουλειά τους. Συγκρίσεις με τους χειρουργούς στην μούγκα μέσα στο χειρουργείο με 3 άτομα, και αν, και έναν αναίσθητο, καθώς και με καρκινοπαθή παιδάκια που νοσηλεύονται, να πάνε να τις πούνε σε άλλους αντίστοιχους ηλίθιους, όχι στους εκπαιδευτικούς που βγάζουμε το λαρύγγι μας για να διδάξουμε σε τάξεις 25 ατόμων δυο πράγματα.Αν δεν τους ενδιαφέρει το σχολείο, να βγουν να το πουν. Αν τους ενδιαφέρει, να βγάλουν τις μάσκες. Αλλωστε ό,τι δεν κολλήσουν στην τάξη, θα το κολλήσουν στο διάλειμμα, στην πλατεία, στον δρόμο, που είναι όλα μαζί αγκαλιά. Εκτός κι αν νομίζουν ότι έξω είναι σε γυάλα. Γιατί η υποκρισία μαζί με την ανοησία περισσεύουν πλέον.”Τώρα να πεις ότι δεν έχει δίκιο?????
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου