Α.Σ.Ε.Ι.Π.
Πως είναι δυνατόν οι Μουφτήδες της Θράκης να μισθοδοτούνται
από το Υπουργείο των Εξωτερικών και οι Εφημέριοι της Ορθοδόξου Εκκλησίας να
«εξωπετάγωνται;» διερωτήθηκε ο Μητροπολίτης Καλαβρύτων
Ο Μητροπολίτης Καλαβρύτων Αμβρόσιος ανάρτησε πριν από λίγο στο ιστολόγιό του, τα βασικά σημεία της παρέμβασής του στην έκτακτη συνεδρίαση της Ιεράς Συνόδου. «Τα όσα σοφίστηκε ο
Πρωθυπουργός συνιστούν εξαπάτηση και προδοσία» τόνισε με
έμφαση ο Ιεράρχης ο οποίος αποχώρησε από τη συνεδρίαση επικαλούμενος λόγους
υγείας.Ο Μητροπολίτης Καλαβρύτων Αμβρόσιος ανάρτησε πριν από λίγο στο ιστολόγιό του, τα βασικά σημεία της παρέμβασής του στην έκτακτη συνεδρίαση της Ιεράς Συνόδου. «Τα όσα σοφίστηκε ο
Αναλυτικά ο Μητροπολίτης Αμβρόσιος σημείωσε τα εξής:
«Μακαριώτατε η Σημερινή Σύνοδος της ΙΣΙ είναι ιστορικής
σημασίας! Αυτά, τα οποία θα αποφασίσουμε εδώ σήμερα, θα σφραγίσουν την πορεία
της Μητρός Εκκλησίας.
Έχω την γνώμην,
Έχω την γνώμην,
· ότι εξετάζουμε το ζήτημα από διαφορετική οπτική γωνία!
Υμείς μεν, ως Προκαθήμενος, ατενίζετε το ζήτημα σφαιρικά, ενώ ημείς οι
Μητροπολίτες δίνουμε μεγάλη έμφαση στο κομμάτι της μισθοδοσίας του ιερού
Εφημεριακού Κλήρου!
· Δεν δυνάμεθα να επιστρέψουμε στην Επαρχία Του έκαστος, εάν δεν προσκομίσουμε κάποιες ουσιαστικές Αποφάσεις, οι οποίες θα εξασφαλίζουν την απρόσκοπτη μισθοδοσία των Κληρικών μας από το Κράτος!
· Δεν δυνάμεθα να επιστρέψουμε στην Επαρχία Του έκαστος, εάν δεν προσκομίσουμε κάποιες ουσιαστικές Αποφάσεις, οι οποίες θα εξασφαλίζουν την απρόσκοπτη μισθοδοσία των Κληρικών μας από το Κράτος!
· Τα όσα σοφίστηκε ο κ Πρωθυπουργός σχετικά με την
μισθοδοσία των Εφημερίων συνιστούν εξαπάτησιν και συγχρόνως προδοσίαν!
Διερωτώμαι: Γιατί πρέπει να αλλάξει ο φορέας μισθοδοσίας του Κλήρου; Ο τρόπος
της μισθοδοσίας των μέχρι σήμερον δεν αποτελεί «κεκτημένον δικαίωμα» των ιερέων
μας; Με ποια δικαιολογία παραβιάζεται και καταργείται αυτό το «κεκτημένον
δικαίωμα»;
· Εξ άλλου η μισθοδοσία του Κλήρου δεν αποτελεί «φόρο
ευγνωμοσύνης» του Ελληνικού Δημοσίου έναντι των όσων έχει προσφέρει ο Ιερός
Κλήρος σε χρόνια δύσκολα, τόσον κατά την περίοδο της σκλαβιάς μας στον Τουρκικό
ζυγό για τα τετρακόσια τόσα χρόνια, (βλ. Κρυφό Σχολειό, ιερές Μονές, Γρηγόριος
ο Ε΄, Παλαιών Πατρών Γερμανός, Κερνίτσης Προκόπιος, Αγία Λαύρα, ολοκαυτώματα
ιερά κλπ) και δεν συνεχίζει να προσφέρει τις πολύτιμες υπηρεσίας του τόσο στις
πόλεις, όσο και στα χωριά μας σε καθημερινή βάση! Ο συνυπολογισμός της
εκκλησιαστικής περιουσίας στο νεώτερο Ελληνικό Κράτος αποτελεί σταγόνα στον
ωκεανό μιάς αέναης και πολύτιμης προσφοράς της Εκκλησίας στο Γένος των Ελλήνων!
· Ο κ. Πρωθυπουργός ψεύδεται και εξαπατά τον Ελληνικό Λαό,
όταν ομιλεί περί των Εφημερίων μας ως «Δημοσίων Υπαλλήλων». Οι Ιερείς μας ΔΕΝ
ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ! Είναι «θρησκευτικοί λειτουργοί!». Τα όσα σήμερα
συζητούνται ισοδυναμούν με το να αποστέλλουμε τους Εφημερίους μας στο
«εκτελεστικό Απόσπασμα!»
· Εξ όσων γνωρίζω όλοι οι Έλληνες είμεθα ίσοι ενώπιον του
Νόμου! Σας ερωτώ, λοιπόν:
α) Πως είναι δυνατόν οι Εφημέριοι της Κρήτης και της Δωδεκανήσου σήμερα, ου μην αλλά και των Νέων Χωρών αύριον, (τις οποίες θα ασφαλώς και προσαρτήσει ο Πατριάρχης μας), να μισθοδοτούνται από το Ελληνικό Δημόσιο, ενώ οι Εφημέριοι της λεγομένης Παλαιάς Ελλάδος θα έχουν αποβληθεί στο καλάθι των αχρήστων του Ελληνικού Δημοσίου;
β) Σας ερωτώ επίσης: Πως είναι δυνατόν οι Μουφτήδες της Θράκης να μισθοδοτούνται από το Υπουργείο των Εξωτερικών και οι Εφημέριοι της Ορθοδόξου Εκκλησίας να «εξωπετάγωνται;» Τι περισσότερο έχουν προσφέρει οι Μουσουλμάνοι ιερωμένοι στο Ελληνικό Έθνος; Αδελφοί και Πατέρες, ας συνέλθουμε! Η κατάσταση είναι εξόχως σοβαρά! Ο Πρωθυπουργός της Ελλάδος δεν μπορεί να εφαρμόζει «δύο μέτρα και δύο σταθμά!» Απλώς μας εξαπατά!
α) Πως είναι δυνατόν οι Εφημέριοι της Κρήτης και της Δωδεκανήσου σήμερα, ου μην αλλά και των Νέων Χωρών αύριον, (τις οποίες θα ασφαλώς και προσαρτήσει ο Πατριάρχης μας), να μισθοδοτούνται από το Ελληνικό Δημόσιο, ενώ οι Εφημέριοι της λεγομένης Παλαιάς Ελλάδος θα έχουν αποβληθεί στο καλάθι των αχρήστων του Ελληνικού Δημοσίου;
β) Σας ερωτώ επίσης: Πως είναι δυνατόν οι Μουφτήδες της Θράκης να μισθοδοτούνται από το Υπουργείο των Εξωτερικών και οι Εφημέριοι της Ορθοδόξου Εκκλησίας να «εξωπετάγωνται;» Τι περισσότερο έχουν προσφέρει οι Μουσουλμάνοι ιερωμένοι στο Ελληνικό Έθνος; Αδελφοί και Πατέρες, ας συνέλθουμε! Η κατάσταση είναι εξόχως σοβαρά! Ο Πρωθυπουργός της Ελλάδος δεν μπορεί να εφαρμόζει «δύο μέτρα και δύο σταθμά!» Απλώς μας εξαπατά!
γ) Υπάρχει ένα ακόμη σημείον, το οποίον οφείλω να σας
υπογραμμίσω: Στην υπόθεση της μισθοδοσίας του Κλήρου κυριαρχεί πολύ σκοτάδι,
και επομένως δολιότης! Η Κυβέρνησις των ΣΥΡΙΖΑ μας εμπαίζει απροκαλύπτως! Πολύ
πρό της συναντήσεως των Δύο Κορυφαίων, του Αρχιεπισκόπου μας και του
Πρωθυπουργού, ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ κ. Ν. Ξυδάκης έθεσε το θέμα
της μετατροπής του φορέως μισθοδοσίας των Εφημερίων μας! Ιδού τι είπε: «Το
Δημόσιο πληρώνει 200 εκατ. Ευρώ για 9.000 ιερείς “δημόσιους υπαλλήλους“. Η
Πολιτεία θα μπορούσε να συνδράμει με αποζημίωση έναντι των πολλών
διαμφισβητούμενων περιουσιακών σχοιχείων της Εκκλησίας, όπως σε άλλες
ευρωπαϊκές χώρες»
· Συνεπώς το θέμα της εκκλησιαστικής περιουσίας και τα συναφή προβλήματα πρέπει να ΔΙΑΧΩΡΙΣΘΕΙ από το θέμα της μισθοδοσίας του Εφημεριακού Κλήρου!
· Συνεπώς το θέμα της εκκλησιαστικής περιουσίας και τα συναφή προβλήματα πρέπει να ΔΙΑΧΩΡΙΣΘΕΙ από το θέμα της μισθοδοσίας του Εφημεριακού Κλήρου!
«Το Δημόσιο πληρώνει 200 εκατ. Ευρώ για 9.000 ιερείς
“δημόσιους υπαλλήλους“. Η Πολιτεία θα μπορούσε να συνδράμει με αποζημίωση
έναντι των πολλών διαμφισβητούμενων περιουσιακών σχοιχείων της Εκκλησίας, όπως
σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες» (βλ. Romfea.gr της 30.10.2018).
· Συνεπώς το θέμα της εκκλησιαστικής περιουσίας και τα συναφή προβλήματα πρέπει να ΔΙΑΧΩΡΙΣΘΕΙ από το θέμα της μισθοδοσίας του Εφημεριακού Κλήρου!
· Συνεπώς το θέμα της εκκλησιαστικής περιουσίας και τα συναφή προβλήματα πρέπει να ΔΙΑΧΩΡΙΣΘΕΙ από το θέμα της μισθοδοσίας του Εφημεριακού Κλήρου!
· Εξαιτούμενος την ανοχήν Σας, θα ήθελα να μου επιτραπεί να
αποχωρήσω εκ της Συνεδρίας, διά λόγους υγείας, Σας υποβάλλω δε 1) ΤΟ ΨΗΦΙΣΜΑ
του ιερού Εφημεριακού Κλήρου των Καλαβρύτων και της Αιγιαλείας, και 2) Ένα
Υπόμνημα, δηλ το κείμενον της αγορεύσεώς μου, όπερ περιέχει τις θέσεις μου και
τίς απόψεις μου επί του συζητουμένου ζητήματος, το οποίον δεν θα αναγνώσω, αφού
απέρχομαι της Αιθούσης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου