Πέμπτη 20 Αυγούστου 2015

ΙΓ΄ΜΕΡΟΣ. γιά το βάπτισμα.





                                                           ΙΓ΄ΜΕΡΟΣ

     Για το χρίσμα θα έλεγα, κατά την εποχήν των αποστόλων ήταν η επίθεσης των χειρών επί τον βαπτισθέντα, διά να λάβη το άγιον Πνεύμα.  << Τότε επετίθουν τας χείρας επ’ αυτούς, και ελάμβανον Πνεύμα άγιον>> (Πράξ. η΄17)  <<Και επιθέντος αυτοίς του Παύλου τας χείρας ήλθε
το Πνεύμα το άγιον έπ’ αυτούς>>  (Πράξ. ιθ΄6).  << Και υμείς χρίσμα έχετε από του αγίου, και είδατε πάντα>>  (Α΄ Ιωάν. β΄20)   ( βλέπε, Β΄ Κορ. α΄ 21 και Α΄Ιωάν. β΄27).
     Πρίν ολοκληρώσουμε το θέμα του βαπτίσματος, αλλά και με το θέμα του νηπιοβαπτισμού, θα ήθελα ακόμα να καταθέσω μερικές σκέψεις απευθυνόμενος στους Χιλιαστές και σε όλους τους αιρετικούς, και να τους είπω, ότι, το ΒΑΠΤΙΣΜΑ
γίνεται  <<εν Αγίω Πνεύματι και πυρί>>.    (Ματθ. γ΄11, δείτε και Μαρκ. α΄8, Λουκ. γ΄16 και Ιωαν. α΄33) .
     Προσέξτε λοιπόν εσείς όλοι οι αιρετικοί, Χιλιαστές…Προτεστάντες…κλπ.
Κατά το βάπτισμα, μέσα στο νερό, υπάρχει Άγιο Πνεύμα και φωτιά! 
Τι δουλειά έχει το Άγιο Πνεύμα και η φωτιά; Τι καίει η φωτιά; Η μεν φωτιά καίει τις αμαρτίες, το δε Άγιο Πνεύμα υίοθετεί τον βαπτιζόμενο και τον κάνει παιδί του Θεού.
     Έρωτούμε τους Χιλιαστές: Ποιός μπορεί να εξηγήσει και να εκφραστεί  με ανθρώπινα λόγια, πως μπορούν να συνυπάρχουν και να επιδρούν στον βαπτιζόμενο, το νερό, η φωτιά και το Άγιο Πνεύμα; Αυτό δεν είναι μυστήριο; Μήπως γίνεται κατανοητό;
     Αν όμως καταργήσουμε την έννοια του μυστηρίου και πούμε ότι το βάπτισμα είναι αυτό που βλέπουμε με τα υλικά μάτια, τότε, καταργούμε την υίοθεσία και την αναγέννηση αφού αυτά δεν φαίνονται. Και αναγκαστικά θα πιστεύουμε σ’ αυτά που φαίνονται. Τι φαίνονται; Άπλώς φαίνονται η ονοματοδοσία  (παίρνεις το όνομα: Παύλος, Πέτρος, Κώστας κλπ.) και εγκραφή στα Μητρώα κάποιας Κοινότητας ή Δήμου. Έκεί δυστυχώς καταλήγουν όλοι οι Χιλιαστές –αιρετικοί--. Και τούτο, διότι κατήργησαν την έννοια του μυστηρίου.
     Κατ’ αυτόν όμως τον τρόπον δεν υίοθετούμεθα από τον Θεό και συνεπώς δεν θα γίνουμε κληρονόμοι των αγαθών της Ουρανίου Βασιλείας. Αυτό το τονίζει εμφαντικά ο Κύριος στον Νικόδημο:    
<<εάν μη τις γεννηθή έξ ύδατος και πνεύματος ού δύναται εισελθείν εις την βασιλείαν του Θεού>>.  (Ιωάν. γ΄5)

                                          ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου